loading...

مجله اینترنتی کریستال

آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 717

ديدار مديرعامل باشگاه قبرسي با آذري به نقل از سايت باشگاه ذوب آهن، صبح امروز ميلنوس استليوس مدير عامل باشگاه ورزشي اومونيا نيکوزيا کشور قبرس با حضور در دفتر سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب آهن ديدار ...

 

دیدار مدیرعامل باشگاه قبرسی با آذری

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، صبح امروز میلنوس استلیوس مدیر عامل باشگاه ورزشی اومونیا نیکوزیا کشور قبرس با حضور در دفتر سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، سعید آذری به همراه مهندس طیب‌نیا معاونت خرید شرکت ذوب آهن و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در ارتباط با مسائل کلی فوتبال ایران و باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن اطلاعاتی را به مدیرعامل باشگاه قبرسی ارائه کرد.

آذری ضمن اشاره به این مطلب که شرکت سهامی ذوب آهن از ابتدای تاسیس خود در سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون با توجه به اهمیت مسائل زیست‌محیطی حمایت کامل و جامعی را از ورزش دارد، افزود: کارخانه عظیم ذوب آهن که حامی مالی اصلی باشگاه ذوب آهن است از شروع تاسیس خود برای مبحث ورزش و سلامت اهمیت ویژه‌ای را قائل است، به طوری که در ارتباط با فوتبال که یکی از رشته‌های ورزشی باشگاه است باید ذکر کنم که تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم‌های مهم فوتبال ایران از گذشته تاکنون بوده و علاوه بر اینکه در حال حاضر دو بازیکن از تیم فوتبال ما در اردوی تیم ملی جهت شرکت در جام جهانی جهانی حضور دارند در تمام رده‌های سنی فوتبال از شش سال به بالا دارای تیم و تشکیلات بوده و به طور کلی باشگاه ذوب آهن از هرم چرخه فوتبال برخوردار است.

سعید آذری همچنین گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان یکی از دو باشگاهی است که در ایران ورزشگاه اختصاصی داشته و حتی تیم همشهری ما، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازی‌های خود را در ورزشگاه اختصاصی ما برگزار می‌کند.

در ادامه این دیدار سعید آذری ضمن ابراز خرسندی از سفر میلنوس استلیوس به شهر اصفهان و دیدار از باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با وی ادامه داد: باشگاه ما به عنوان یک باشگاه پیشرو و مدرن در فوتبال ایران مطرح بوده و علاقه‌مند هستیم از تجارب و استانداردهای حاکم بر فوتبال اروپا که تیم فوتبال باشگاه شما نیز در رقابت‌های اروپایی حضور دارد استفاده کنیم و امیدوارم در ارتباط با باشگاه‌های بین‌المللی مثل باشگاه شما در زمینه تبادل بازیکن تا برگزاری اردوهای مشترک ورزشی استفاده از تجارب در ساخت و ساز فضاهای ورزشی و تخصصی که در امور بازاریابی ورزشی دارید، تعامل دو سویه داشته باشیم و خوشحالیم که به زودی با تنظیم و تدوین یک پروتکل،همکاری ما بین دو باشگاه در زمینه‌های مختلف را به پیش خواهیم برد.

میلنوس استلیوس مدیرعامل باشگاه ورزشی اومینیا ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شهر تاریخی اصفهان و دیدار از باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: فوتبال شما را تا حدود زیادی می‌شناسم و اطلاع دارم که در فوتبال آسیا هم صاحب مقام هستید. من و باشگاه اومینیا نیز بسیار علاقه‌مندیم که با باشگاه حرفه‌ای شما تعامل و همکاری نزدیک داشته و در زمینه‌های مختلف در کنار یکدیگر باشیم.

وی همچنین در زمینه بازاریابی ورزشی که در فوتبال قبرس و باشگاه اومینیا انجام می‌شود توضیحات مفصلی را ارائه کرد و ابراز علاقه‌مندی که این اطلاعات و تجارب را در اختیار باشگاه ذوب آهن قرار دهد.

در پایان این دیدار سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب به رسم یادبود هدایای نمادین باشگاه و شهر اصفهان را به مدیرعامل باشگاه اومینیا تقدیم کرد.

شایان ذکر است میلنوس استلیوس و همراهان به اتفاق سعید آذری و جمعی از معاونین باشگاه، عصر امروز از مجموعه‌ای مختلف ورزشی ذوب آهن دیدار خواهند کرد.

 

جمعه 02 خرداد 1393 زمان : 11:38 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
مجله کریستال پورتال جامع اینترنتی شامل:اخبار،دانلود،تفریح و سرگرمی،اس ام اس،دنیای مد،موسیقی،فیلم و کارتون،کلیپ،نرم افزار و بازی،آشپزی و تغذیه،کودکان و والدین،فرهنگ و هنر،مذهبی،ورزش،بازار،اسرار خانه داری،سلامت،زناشویی،آرایش و زیبایی،گردشگری،روانشناسی،ابزار وب و طراحی،فروشگاه کریستال،دنیای علم وفن آوری و سایر بخشهای مفید که در اینده اضافه خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1378
  • کل نظرات : 752
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 12322
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 516
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 966
  • بازدید ماه : 16,526
  • بازدید سال : 594,968
  • بازدید کلی : 7,447,785

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد