loading...

مجله اینترنتی کریستال

آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 1836

نکته اولیه:دوستان و بازدید کنندگان این وب اگر تا به حال استمنا نکرده اید کلا این فکر استمنا را از سرتان بیرون کنید

و خودتون رو الکی گول نزنید که محقق های خارجی یا یک پزشک گفته در بعضی اوقات خوبم هست چون به هیچ عنوان نمی تونید تصور کنید چه عوارضی داره

فقط مختصر براتون می گم که :کچلی یا همون طاسی زود رس /تاری دید/فلج شدن در بلند مدت/کم هوشی/سیاه شدن دور چشم/لاغر شدن صورت/جوش زدن های سر سفید/کدری پوست/لاغری شدید و در بعضی اوقات چاقی شدید/چرب شدن پوست صورت/پرخاشگری و عصبانیت/کم خوابی و پر خوابی/

این علائم رو خودم چه در پسر ها و چه در دخترها مشاهده کرده ام به علاوه دیدم همه دکتر های مهم ایران این علائم رو توی سایتاشون تایید کردن در ضمن در دختر هابیشتر مشهود است

کسایی بودن که این مشکل براشون پیش اومده سوال هایی مطرح کردن با جواب براتو گذاشتم در ادامه مطلب همش هست

این مطلب به خاطر اینکه کمتر خانواده ای بهش توجه می کنه در صورتی که 90 در صد پسر ها توی عمر قبل از ازدواجشون این کار رو می کنن براتون قرار دادم

اگرم هر سوالی داشتید از نظرات بپرسید براتون همینجا با دیلیل و مدرک جواب می دم

 

برای دیدن همه جزئیات و عوارض و مقاله و راه های مقابله بهادامنه مطلب برید

این پاسخ ها همه از طرف پزشک ال اسحاق می باشد با زنگ زدن  به این موسسه طبی می توانید به صورت رایگان ان   دستور هایی که به طور مثال 25 گفته شده دریافت کنید این دستور ها در سایت زیر امده است

booali.ir

استمنا وعوارض آن

استاد آل اسحاق :

جوان 25 ساله‌اي به مجمع مراجعه کرد خوش لباس و خوش قيافه با لباس سياه، پرسيدم: مرضت چيست؟ گفت: کورم، گفتم: مادرزادي؟ گفت: نه، گفتم: چرا دکتر نرفتي؟ گفت: رفتم گفتند علاج ندارد، پرسيدم: چرا کور شدي؟ گفت: استمنا مي‌کنم، گفتم: حالا هم؟ گفت: عادت کرده‌ام نمي‌توانم ترک کنم، گفتم: چوب خدا صدا ندارد. 

يکي از آفتهاي دوران نوجواني و بلوغ استمنا يا خودارضايي است که آثار منفي زيادي براي سلامتي انسان دارد:

- 1-مغز را تضعيف مي‌کند و قدرت يادگيري و يادآوري و تمرکز فکر و نيروي انديشه و استدلال را تا حد بسيار زيادي پائين مي‌آورد و دليل آن افت نمره‌هاي شخص است.

2- فراموشي و زمينه مرض مغزي (آلزايمر) را براي بزرگسالي فراهم مي‌کند.

3- هوش و نيروي حل معادلات رياضي و اقتصادي و هنري و اجتماعي مغز را ضعيف مي‌کند.

توضيح: مغز سالم چهارده ميليارد سلول دارد و ارتباط اين سلولها توان حل چهارده ميليارد به توان چهارده ميليارد معادله را به انسان مي‌دهد و در روانشناسي اين نيرو به واژه هوش تعبير مي‌شود که رمز موفقيت انسان در صحنه‌هاي زندگي است تا آنجا که تست هوش معيار سنجش استعدادها است و اگر کسي هوش خود را از دست بدهد شخصيت خود را از دست داده است.

4- نيروي هنري و آفرينندگي (نيروي تخيل) را به شدت ضعيف مي‌کند.

5- قدرت مديريت و فرماندهي مغز را ضعيف مي‌کند تا آنجا که توان نگهداري ادرار و گاز معده را از دست مي‌دهد.

6- نيروي جنسي را ضعيف مي‌کند و به عدم نعوظ و سرعت انزال و عدم توانايي جنسي (عقيم شدن) مبتلا مي‌شود.

7- لرزش دستها و سر و اعضاي بدن را موجب مي‌شود.

8- ضعف بينايي، دوبيني، پيرچشمي، آستيگمات و لوچي را سبب مي‌شود و ممکن است باعث کوري شود.

9- ضعف شنوايي گوش را موجب مي‌شود.

10- سوء هاضمه، اسيد معده، درد معده و سوء قنيه را موجب مي‌شود.

11- بٌعد عرفاني و رابطه با عالم ملکوت را ضعيف مي‌کند.

12- چون گناه است، زمينه تسلط شيطان را فراهم کرده و موجب فسق و کفر مي‌شود.

13- تشکيل خانواده و روابط زناشويي را به خطر انداخته و ممکن است موجب طلاق ‌شود.

14- اراده را ضعيف کرده تا آنجا که انسان در زمينه مسائل اجتماعي شکست مي‌خورد.

15- ممکن است موجب ضعف عقل و ديوانگي شود.

۱۶- زمینه اعتیاد به مواد مخدر را فراهم می کند.

علل شيوع استمنا :

بعضي از دکترها هستند. مانند نويسنده کتاب «جواني پررنج» که مي‌نويسد: «استمنا مانند آب دهان است، هرچه تُف کني توليد مي‌شود.» يا آقاي دکتر مجد (عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي ايران و مؤسس اولين مرکز مشاوره جنسي در ايران که در مصاحبه اي با سايت bbc.com عنوان کرده است که: «استمنا يا همان خودارضايي يک امر طبيعي است که از دوران بچگي شروع مي‌شود و تا بلوغ ادامه دارد. بعضي وقتها از استمنا به عنوان معالجه استفاده مي‌شود، مثلاً يکي از راههاي درمان انزال زودرس يک تکنيک خاصي هست که شامل استمنا هم مي‌شود که به اين ترتيب است که مدتي قبل از آغاز ارتباط جنسي مرد استمنا داشته باشد تا زمان انزال را عقب بيندازد. تمامي چيزهايي که در مورد استمنا گفته مي‌شود مثل اينکه باعث کوري يا کچلي مي‌شود کاملاً دروغ است و هيچ بنيان علمي ندارد. تنها دليل مخالفت‌هايي که وجود دارد استمنا بعد از ازدواج است که باعث بي‌علاقگي به رابطه جنسي با همسر مي‌شود و مي‌تواند مشکل ساز باشد.


بعضي مي‌گويند اگر استمنا نکنم به همجنس بازي کشيده مي‌شوم ، مانند اروپا و آمريکا و فرهنگ غرب. اين همان عذر بدتر از گناه است.


سنگين بودن شرايط ازدواج، مهر سنگين، تشريفات عروسي (تالار و آرايش، لباس، جهيزيه و شيربها)


بعضی به استمنا فکري مبتلا مي‌شوند و هر روز ساعتها با افکار عشقي خودارضايي مي‌کنند و عوارض استمناي فکري خطرناکتر از استمناي عملي است و اين آفت به سراغ دخترهاي جوان هم مي‌رود.


بيکاري و ضعف مديريت اجتماعي و کمبود عدالت و تمرکز ثروت و قدرت در دست اقليت سرما يه‌دار.


اقتصاد جامعه بر اساس دلالي و ضعف توليد، در نتيجه بيکاري جوانان.


رواج ربا و سود بدون کار و جذب سرمايه‌ها از طرف بانکها و تبليغات مدرن رباخواران.


فرهنگ بي‌عاري به جاي اصالت کار.


انتخابها و انتصابها و ترفيع‌ها و تشويق‌ها بر اساس روابط سياسي و فاميلي بر خلاف ضوابط (لياقت و تقوي).


برنامه‌هاي استکباري به رهبري آمريکا و صهيونيسم و تشويق جوانها به فساد اخلاقي با استفاده از ماهواره و اينترنت.


ضعف ايمان و تقوي و نترسيدن از جهنم و عذاب الهي.


فساد فرهنگ خانوادگي و عدم هدايت و راهنمايي پدر و مادر.


ضعف تبليغات روحانيت و روانشناسان، در نتيجه جهل و ناداني جوانان از عواقب استمنا.


نامزد کيست؟

نامزد دختر و پسر نوجواني است که در اوايل بلوغ و پيش از فشار جنسي با راهنمايي و تشويق پدر و مادر يا در پناه عقل خود با هم آشنا شده با يک عقد از روابط مشروع جنسي ارضا مي‌شود (منظور عروسي و زفاف نيست).

اين فرهنگ اسلامي هر جا رواج داشته باشد اگر نامزدها نزديکي کنند از جهيزيه خبري نيست.

ثانياً: داماد هر وقت به ملاقات نامزد مي‌رود با خود هديه‌اي مي‌برد که دختر خانم جهيزيه خود را از کيسه داماد تهيه مي‌کند و در پناه عشق پاک جوان هر چه بيشتر تلاش و کار مي‌کند تا روز ملاقات با دست پر با نامزد خود ديدار کند.

ثالثاً: در پناه عشق سوزان تضادها به تفاهم تبديل شده و زمينه يک زندگي شيرين براي هميشه فراهم مي شود.

خواهيد گفت: اگر از همديگر سير يا متنفر شدند چه بايد کرد؟

عرض مي‌کنم: اين خطر و آفت در عقدهاي رسمي هم هست با اين تفاوت که در نامزدي سرمايه دختر به باد نرفته است و در عقد رسمي بالعکس و در نامزدي دختر مي‌تواند با اصلاح کمبودهاي خود زمينه را براي ازدواج مجدد فراهم کند و در طلاق قضيه برعکس است چون طلاق سند نقصي مهم در دختر است که شوهر اول طلاقش داده  و کمتر کسي براي ازدواج تمايل نشان مي‌دهد و نوعاً در طلاق طرف زن ضرر مي‌کند.

رابعاً: در دوران نامزدي دختر درس و لياقت و هنر و اصول شوهرداري و خانه‌داري و بچه‌داري را با علاقه تکميل مي‌کند و پسر هم دوران تحصيلات را با علاقه به پايان مي‌رساند و هيچکدام اتلاف وقت نمي‌کنند.

به عبارت ديگر؛ در دوران نامزدي دختر و پسر خود را براي زندگي مشترک آماده مي‌کنند و مدارج کمال را با عشق طي مي‌کنند.

در فرهنگ اسلام ناب محمدي پدر و مادر حق دارند از دوران شيرخوارگي براي فرزند خود نامزد انتخاب کنند و حتي ولايتاً عقد هم بخوانند و اگر در آينده دختر و پسر همديگر را نخواستند حق فسخ عقد را دارند و اين توجه اسلام را به ارزش اخلاقي و اجتماعي نامزدي مي‌رساند.

تجربه هاي من؛

من در طول 17 سال مسئوليت تربيت در مدارس علوي و اثني عشري تهران و همچنين در گروه فرهنگي قدس، تجربه‌هاي زياد و ارزنده‌اي دارم.

پسر يکي از شخصيت‌هاي معروف تهران که بسيار متدين و اهل خير بود در مدرسه ما محصل بود.

در کلاس چهارم ابتدايي به من مراجعه کرد که من به استمنا مبتلا شده ام، هر چه نصيحت و راهنمايي کردم و از عواقب خودارضايي هشدار دادم، متاثر مي‌شد اما باز هم مي‌آمد که عادت کردم و نمي‌توانم ترک کنم.

طبق وظيفه مادرش را احضار کردم، آمد، او را در جريان گذاشتم و نسبت به آينده کار هشدار دادم، خيلي متأثر شد و گفت: حالا چه کنيم؟ گفتم: تنها علاج قضيه اين است که يک نامزد براي پسرتان انتخاب کنيد و زمينه روابط جنسي مشروع را فراهم کنيد و توضيح دادم که منظور من عروسي و زفاف نيست بلکه نجات و سلامتي جسمي و رواني فرزندتان منحصراً در داشتن نامزد است. با تندي گفت: آقا ما در اين شهر آبرو داريم، به در خانه چه کسي برويم، همه مي‌گويند يک الف بچه است هنوز زود است و راست هم مي گويند، بالاخره نشد.

پسر در کلاس نهم روزي آمد که آقا به دادم برسيد، دارم ديوانه مي شوم. پدرش را احضار کردم و او را که مردي عاقل و متدين بود از خطر آگاه کردم. به شدت ناراحت شد و چون خيلي به من احترام مي کرد با صداقت درباره علاج سؤال کرد. گفتم: حاجي خداوند اين همه ثروت و آبرو به تو داده، کمي را خرج نجات و سلامتي فرزند خود کن، گفت: چه کنم؟ عرض کردم: يک نامزد براي او انتخاب کنيد، او ديگر بچه نيست، نوجوان شده است. ملتمسانه گفت: آقاي محترم من در اين شهر آبرو دارم، چهل نفر مهندس زير دست من کار مي‌کنند، شخصيت اجتماعي و آبروي فاميلي من اجازه نمي دهد ، قبول نکرد و رفت. ثلث اول نشده بود که پسرک در کلاس ديوانه شد و به تيمارستان فرستادم، دکترها هم او را از درس خواندن محروم کردند و او ....

در مجمع پژوهشگران طب گیاهی بوعلی، صدها نوجوان و جوان مراجعه می کنند که به لرزش دست و سر و عوارض جسمی روانی استمنا مبتلا شده اند و بعضی بعد از ازدواج با مشکلاتی مثل نازایی و روابط منفی زناشویی دست و پنجه نرم می کنند و معالجات قدیم و جدید کمتر به این افراد نتیجه می دهد. می سوزند و می سازند و چاره ای جز تحمل ندارند.

آنچه خواندید تنها گوشه ای از واقعیت استمنا بود؛ ما با پیشنهاد شما عزیزان می توانیم موضوعات مورد توجه و علاقه و نیاز شما را در این قسمت مطرح کنیم.

محمد آل اسحاق - آبان ماه 1385

مطالب ارسالی

زهرا ن

باسلام دستور شماره 38 چیه؟ ازکجاباید بخونم؟؟

با شماره تلفن 7234030-0251 تماس بگیرید .



 

محمد ا

با عرض سلام وخسته نباشید فراوان .پسری هستم 18ساله که فعلا مجردم.حقیقت به دلیل استمنا(که به دلایل مختلف بوده وحدودا از12سالگی به این کار رو اورده ام ولی خوش بختانه الان دیگه هیچ علاقه ای به این کار ندارم )
اما متاسفانه دچار زود انزالی شدید شده ام و با توجه به کتاب های که در مورد این موضوع خوانده ام مثل کتاب جوانان چرا و...به ضرر های این کار بد وهمین طور اگاهی راجب زود انزالی در ادامه ی زندگی(ازدواج)و ضرر های آن شده ام. به همین دلیل بایکی از دوستانم که مورد اعتماد بوده راجب این موضوع صحبت کرده و ایشان این مرکز رابه من معرفی کرده است.یکی دیگر از مشکلات بنده زود تحریک شدن الاتم به محز یک حرف مختصر یا یک فکر منهرف که این عامل هم باعث شده است که هم از روی خودم خیلی خجالت بکشم هم از روی دیگران .
از شما خواهش دارم بهترین راه را برای من در نظر بگیرید زیرا این دو موضوع باعث شده است که ساعت ها از زور ناراحتی به فکر فورو بروم وهمین تور دچار مشکل عصبی هم بشوم .
لازم به ذکر است که جنوب شدنم زیاد است(حدودا هفتگی)که یکی از عامل هایی که باعث شده است من این کار بد را تا الان ادامه بدهم(استمنا)این عامل است تقلضا دارم روشی را به بنده معرفی کنید که در مورد این موضوع هم مشکلم حل بشود

در صورتی که هر روز حداقل یک ساعت ورزش کنید به طوری که خیس شوید، در این صورت هورومون های جنسی در خون هستند جذب عضلات شده و احساس نیاز جنسی کمتری می کنید.

کپسول مبرد 240 عدد- بعد از ناهار و شام 2 عدد با یک استکان عرق کاسنی میل شود.

 

 

 

میر علی ش

با سلام.....من 25 سالمه.مذكرام.مجرد.روي چانه وزير دماغ وداخل دماغم جوش ميزنه(سر سفيد) روي گونه هام هم گاهي اوقات جوش كيستيك بزرگ ميزنه...انواع درمان رو انجام دادم وتا دلتون بخواد پرهيز غذايي هم كردم ...قبلا دچار استمنا بودم كه الان هم بعضي وقتها سراغم مياد كه هروقت اين عمل زشت رو انجام ميدم جوشام صد برابر ميشن حتي وقتي هم محتلم ميشم همين اتفاق مي افته وبه همراهش حالت دفع مدفوع به صورت اسهال برام به وجود مياد... درضمن جاي جوش هام روي گونه هام هم مونده.... خدا عوضتون بده لطفا درمانش رو بگيد(با تشكر)3

از دستور 46 ، 31 و زالو درمانی استفاده کنید و به مدت 3 دوره ادامه دهید .

 

 

حامد

شما میگید استمنا چون حرام است ضرر دارد ؟ قبلا میگفتن هرچیزی حرام است چون ضرر داشته حرام شده الان شما برعکسش رو میگید ؟ اگر ارضا شدن ضرر دارد چه فرقی دارد از راه استمنا یا آمیزش با جنس مخالف یا موافق ؟ با منطق جواب دهید

هرچه حرام است ضرر دارد ، ضرر اعم از جسمی و روانی اعم از دنیوی و اخروی و تجربه فراوان ما موید این مطلب است .

 

 

حامد

فرق استمنا با همبستری با همسر در چیست ؟ چرا اولی خیلی ضرر دارد ولی دومی نه ؟ چون در هر دو یک عمل انجام می شود و فرد ارضا می شود

فرق شراب با سرکه چیست ؟ اولی حرام است دومی خیر .

فرق زنا با نکاح چیست ؟ تجربه نشان داده است که استمنا چون حرام است عوارض آن را خداوند در طبیعت قرار داده است بر خلاف عقد نکاح .


 

 

امير خ
با عرض سلام و خسته نباشيد
بنده نوجواني 17 ساله از شهر سيرجان هستم و مبتلا به ريزش شديد مو.
با توجه به سن و احتمال هورموني بودن مشکل اينجانب، نظر اساتيد محترم چه مي باشد؟
آيا روشي براي حل اين مشکل وجود دارد؟
با تشکر
1-از دستور 25 استفاده کنید .
2-اگر گرفتار استمناء نباشید راه حل دارد در غیر این صورت باید توبه کنید و این عمل را ترک نمائید .


احمد م

با سلام و خسته نباشید

1-بنده به هنگام نزدیکی دچار درد بیضه میشوم.....دلیل چیست؟

2-آیا مرکز درمانی شما درمان رژیمی دارد؟لاغری

3-برای افزایش قد چه برنامه ای را توصیه می کنید؟

شایان ذکر است که بنده هنوز موفق به ترک عمل استمنا نشدم و حدود 5 سال است که این عمل را انجام میدهم

لطفا پاسخ را در صورت امکان به ایمیل من ارسال نمایید

با تشکر

روی بیضه ها زالو بیندازید .

از دستور 53 استفاده کنید .

پودر مبرد 3 بسته ، زرشک طبی و ذغال اخته استفاده کنید . گرمی استفاده نکنید .


درباره
جمعه 19 آبان 1391 زمان : 14:44 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1391/11/12
با سلام و عررض خسته نباشید
تشکر میکنم از مطالب خوبی که توی سایتتون قرار دادین من تا حالا از ضرر های این کار خبر نداشتم و به طور اتفاقی از اونا رو اینجا دیدم و از اونا با خبر شدم
یه پسر 18 ساله ام که از سن 14 سالگی خود ارضایی میکنم تا حالا از ضرر های این کار خبر نداشتم من تقریبا در هر هفته 6 بار این کار رو میکردم الان هم نمیتونم ترکش کنم
علائم ای مثل لاغری و سیاهی زیر چشم ها رو هم به صورت شدید دارم
اگه میشه برای ترک این مشکل و روش هایی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و دیگر نشانه های ظاهری این بیماری به من بگین
در ضمن من میدونم که دسته کم از کلاس 18 نفریمون تو دبیرستان (الان دوره ی پیش دانشگاهی ام 1391/11/12) حد اقل 12 نفرمون این مشکل رو دارن اکه میشه کمکم کنید
در صورت امکان یه شماره واسه مشاوره هم به من بدین
ممنونشکلک
1391/09/16
ممنون که اطلاع دادید واقعا یک معضلی شده توی جامعه دوستانم تمامی این عوارض رو دارن
واقعا تصمیم به توبه گرفتم

اینم بگم هر کی این عوارض رو داشته باشه این کار رو نکرده
مثلا من این عوارض رو دارم ولی به هیچ عنوان این کار رو نکردم
مشکلات کبدی-غذا های فست فودی-فلفل-بی خوابی-جنب شدن به صورت متوالی
می تونه علائم ظاهریش رو به وجود بیاره

درباره ما
مجله کریستال پورتال جامع اینترنتی شامل:اخبار،دانلود،تفریح و سرگرمی،اس ام اس،دنیای مد،موسیقی،فیلم و کارتون،کلیپ،نرم افزار و بازی،آشپزی و تغذیه،کودکان و والدین،فرهنگ و هنر،مذهبی،ورزش،بازار،اسرار خانه داری،سلامت،زناشویی،آرایش و زیبایی،گردشگری،روانشناسی،ابزار وب و طراحی،فروشگاه کریستال،دنیای علم وفن آوری و سایر بخشهای مفید که در اینده اضافه خواهیم کرد
اطلاعات کاربری
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1378
  • کل نظرات : 752
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 12322
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 614
  • باردید دیروز : 516
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 16,174
  • بازدید سال : 594,616
  • بازدید کلی : 7,447,433

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد